Розвиток без меж
+38 (066) 400-26-09
м. Ізмаїл, просп. Миру, 25-б
10.09.2024
Поділитися: 0
  • Facebook
  • Telegram
1287

В якому віці починати вчити англійську мову. Поради логопеда

Сучасна глобалізація вимагає від сучасної людини все більше здібностей та можливість адаптуватися до різних умов і вимог. Тому більшість батьків турбується про те, щоб діти якнайраніше почали вивчати іноземну мову. 

Відповідальні дорослі намагаються дослухатися до порад різних фахівців та шукають шляхи та інструменти, щоб вивчення англійської мови для дитини проходило легко та ефективно. Але в якому віці оптимально починати вивчати англійську мову?

Правила та поради логопеда, коли починати вивчення іноземної мови

Основне, що радять фахівці батькам для того, щоб навчання проходило легко та було результативним, – не боятися труднощів та намагатися перетворити заняття на цікаву і захопливу гру. Так процес не буде виглядати малюкові незрозумілим і буде максимально корисним. Якщо дотримуватися регулярності занять, то як діти, так і батьки, які не вчила англійську мову раніше, зможуть краще засвоїти матеріал та мовні навички.

Декілька порад від логопеда, щоб навчання не стало нудним:

  • Батькам слід самим слідкувати за правильною вимовою слів як рідної, так і англійської мови, адже діти наслідують їх в усьому.
  • Дорослі повинні ретельно підходити до вибору методики навчання, щоб вона зацікавила дитину.
  • Якщо у дитини немає порушень розвитку мовлення, то вивчення англійської мови добре розпочинати, коли малеча має базові знання рідної мови згідно з віковими нормами.
  • Якщо дитина не опанувала всі звуки рідної мови, то вивчення іноземної починати не варто. Неправильна артикуляція чи змішування різних звуків під час вимови негативно позначаться як на формуванні вимовлянні звуків тієї чи іншої мови, так і на розвитку загального мовлення.
  • Вивчення іноземної мови передбачає також формування фонетичного слуху та сприйняття звуків. Тому при наявності певних порушень, вивчення англійської мови краще відкласти.
  • Для ефективності дуже доречним є спілкування з носіями мови. Окрім сприйняття правильного вимовляння слів та звуків дитина зможе зрозуміти, як на практиці використовувати свої знання.

Важливо, щоб дитина не боялася робити помилки. Якщо будуть відсутні психологічні бар’єри, процес навчання проходитиме швидше та ефективніше.

Особливості сприйняття малюками англійської мови

Дошкільнятам та молодшим школярам важко довгий час всидіти на місці та концентруватися на завданні. Тому педагоги й радять утримувати увагу малюків завдяки грі. Для цього використовуються різні ігри, рухові вправи, пісні та віршики. Немає потреби вивчати англійську абетку та граматику з початку навчання. Краще, щоб діти запам’ятали англійські слова і фрази, що позначають предмети та дії з повсякдення.

Методики навчання іноземної мови для різного віку:

  • Від раннього віку. Методика Ґлена Домана використовує малюнки та написані на них слова, сприяє розвитку зорової пам’яті. Можна застосовувати до середнього шкільного віку.
  • Від 3-х років. Кубики Зайцева – це кубики з буквами та складами і таблиці. Процес навчання залучає механічну та зорову пам’ять, логіку і смислові асоціації.
  • Від 4-х років. Творчі проєкти та уроки англійської мови. Часто заняття присвячуються окремій темі, застосовуються відповідні ігри, казки, вірші, пісні тощо.

Основними умовами ефективного і результативного навчання є комфорт під час занять, систематичність і послідовність. Залежно від віку дитини матеріал буде краще засвоюватися, заняття будуть проходити легко, а нова інформація природно запам’ятовуватиметься, адже певні поняття вже знайомі малюку.